DÖR AV GARV!!!

FOLK ÄR SÅ PATETISKA!
OM JAG ÄR HO*UNGE SÅ MENAR DU ATT MIN MAMMA ÄR H*RA! Min mamma har dock aldig sålt sex..
Skulle aldrig falla henne i tanken att göra något sånt..
 
min mamam har gett mej en uppfostran att aldrig blanda in någon annans föräldrar i bråk.. Min mamma har lärt mej vad respekt betyder.. Min mamma har iallfall lärt mej att man är ho*a om man säljer sex & inget annat..
Du dock.. du verkar ju itne veta vad h*ra är!

Dina föräldrar verkar ju verkligen inte gett dej en bra uppväxt & en bra uppfostran.. speciellt inte som du beteer de! Snälla.. bara för du DOG för mej MUHAHAH! nej men du flörtade med mej, ja dissade dej galet.. & då är det okej att kalla mej ho*unge.. njäää det är ju inte okej någonstans..

måste bara fråga.. har du nån psykisk sjukdom?
för det verkar verkligen som det... Jag menar, vilken jävla normal unge säger sånna här saker till en människa för en fetdiss.. vilken människa blir så lack för en diss.. DU KÄNNER INTE ENS MEJ ?:S

ja menar du ville ha mej, jag dissade dej & helt plötsligt va jag så jävla fuuuuuuul!
då måste du ha dålig smak dåra.. jag menar du ville ju ha mej & tycker du jag är ful nu.. va jag väl exakt lika ful för ca 1 vecka sen då du flörta sönder med mej... Aja patetiskt faktiskt..
SNORUNGE BETEENDE!! ;)

lycka till i livet sötknopp.. Hoppas du inte blir arg på din framtida chef ifall han inte ger dej det du vill
Hoppas du inte blir arg på din framtida flickvän ifall hon itne ger dej de du vill ha..!!

Hoppas verkligen att du slutar betee dig såhär ;) Good luck


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0