Barnvakten Sandra :D

Så där nu är jag hemma igen!

Gick upp halv 8 & åkte till min pappa. Var barnvakt till Min lillasyster Nellie.. & Julia va där också men honär gammal nog att klara sig själv! Iallfall.. Nellie är väligt lätt skött.. allt hon behöver är en famn, en flaskavälling eller gröt, nya blöjjjjooor (usch).. & sömn.. Då är hon glad!
Idag sov hon rätt mycket så jag fick det lugnt & skönt, julia åkte med vår kusin & badade..
Så jag hade det rikigt lugnt faktiskt.. dock kände jag inte att jag kunde somna fast jag va skit trött!

Aja nu ärjag ialfall hemma & ska strax lägga mej på soffan & smeeetaaaa framför tv'n:)
Ha det bra
PUUSSSSSSSSS

Juste papa köpte värsta raketerna till mej.. Woohooo imorgon blir det smäll-dags :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0