2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
haha ja, många saker:)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade nog inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
en blir mama om två veckor!

4. Dog någon som stod dig nära?

Ingen som stog mej nära, men som jag kände ja!

5. Vilka länder besökte du?

Haha va nog inte i nått annat land i år!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
kärleken, mer pengar, hål i tungan O.S.V!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
20/2- Nellie föddes & min 18 års fest!
8. Vad var din största framgång 2010?

no idea :O

9. Största misstaget?
Lite på en människa som så många gånger svikit mej!
& att jag tog en viss person förgivet:(

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
japp haha fick en liten hjärnskakning & gick med kryckor(a)

11. Bästa köpet?
venne :O

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, smycket, skitsaker & annat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja Håga va bäst.. & Andra saker

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Gubben i lådan
Love the way you lie

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare mycket gladare:)

16. Vad önskar du att du gjort mer?

solat,badat, supit & levt livet

17. Vad önskar du att du gjort mindre
Tycka illa om mej själv!

18. Hur tillbringade du julen?
med släkt & famillj
19. Blev du kär i år?
Nej

20. Hur många one night stands?

haha inga kommentarer

21. Favoritprogram på TV?
Kungarna av tylösand & pansionärs jävar.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja som fan!

23. Bästa boken du läste i år?
"14 år till salu".. tror jag läste den i år (a)

24. Största musikaliska upptäckten?
whooot?:S
25. Något du önskade dig och fick?
önskade mej systemkamera & fick det..
Jag önskade mej ett bra år vilket jag fått:)

26. Något du önskade dig men inte fick?
vet inte.. äkta kärlek? räknas det?

27. Årets bästa film?
Piranha!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
drog till krogen:)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
njaa vet inte va de skulle va i sånna fall :P

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
haha jag vet inte:P

31. Vad fick dig att må bra?
min kusin & mina vänner + en flört..

32. Vem saknade du?

En viss människa faktiskt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0