uttråkad!

"lånade" nån lista från Jenni&Elin


Sommar 2010

Har du druckit tills du spytt?
nej
Sårat någon? nja inte va jag vet
Förlorat en vän? nja jag ville inte ha dom i mitt liv
Träffat nya människor? yeaapp
Kysst en främling? hm.. tveksamt
Tagit droger? nej
Haft en sommarflört? nämner ingenting!
Gråtit? jaa de har jag!
Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej men har skrattat mkt!
Tältat? ah fast utan tält:P
Varit vaken en hel natt? hell yeaah
Solat? hela dan, varje dag.. nej men mkt
Badat? självklaart!!
Haft ett förhållande? nää
Gjort dig riktigt illa? nää
Gjort några nya percingar/ tatueringar? neej men snart i tungan :D
Läst en bok? jaa
Skickat fel sms med flit? haha nää!
Suttit vid datan en hel natt? ja de har väl hänt
Näckat? Hell yeaah!
Solat naken? topless
Fått utegångsförbud? de får jag aldrig
Sagt “jag älskar dig” och menat det? ja
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det?
Varit i slagsmål? ja
Pussat någon utav samma kön? ja fast på skojj
Sjungit högt på ett berg? nej men på moppen med Denise
Kysst någon i regnet? nä inte va jag minns
Kysst någon i skogen? nä inte va jag minns
Kysst någon du inte borde? inte va jag minns
Tappat rösten? ja nästa
Varit på festival? japp
Gått upp i vikt? nja vetinte faktiskt
Gått ner i vikt? dom säger de!
Brännt dig? japp
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? haha ah skojj inte
Varit utomlands? nää men i februari åker jag till thailand!!:D
Gjort ett bra köp? yeaaah
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nja jag venne :O
Haft skadeglädje? haha JAAAA
Sovit under bar himmel? yeaaass
Vad kommer du sakna mest? vet inte allt typ! 
Har du svart ärligt på alla frågor?  nej.. haha ja va e de för mening annars?!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0