The last song!

Filmen va helt jävla underbar, det var verkligen den bästa jag någonsin sätt.. Jag säger så här i hela mitt liv så har jag hatat att se en film 2 gånger! Har aldrig någonsin kollat på samma film 2 gångr ALDRIG! Men den här ska jag kolla på igen & så är det bara! Det värsta va väl att jag började tänkta på ****** igen! & jag vet nu, att jag gillar honom på riktigt!.. Filmen fick mej att tänka & jag vet det nu! Iallfall satt & grät under filmen men det va gädjetåra & sorliga tårar! :( Tänker inte säga vad som händer! MEN jag vill tala om att....

Min pappa, han är den bästa som finns, skulle det hända dej något skulle jag aldrig klara mej! Du är som mina ben när jag inte orkar stå på mina egna! Du är mitt hjärta pappa, utan dej skulle det aldrig slå! Jag älskar dej lika mycket som det finns stjärnor på himmelen! Så länge du lever, lever jag! Men när du dör då dör jag med! För utan dej har jag ingen styrka att stå! Utan dej pappa har mitt hjärta ingen anledning att slå! Du har gett mej den bästa uppväxten någonsin, till skillnad från din! Pappa du har gett mej ett liv som jag älskar! Du har skämt bort mej & dom andra totalt! Vad vi vill ha det får vi! för du är verkligen den bästa pappan någonsin! Kärle handlar inte om pengar & pengar e inte heller lycka, men pappa du är min lycka, du är kärlek! Jag älskar dej över hela mitt hjärta! Pappa du är mitt liv! Utan dej hade jag inte gått i skolan nu! Utan dej hade jag säkert hamnat på fosterhem också! Utan dej pappa hade jag inte varit här idag! För pappa du är min styrka, min kraft, min solstråle du är min kung helt enkelt! JAG ÄLSKAR DEJ SÅ JÄVLA MYCKET PAPPA!!<3 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0