NOOOO:'(

imorgon.. NEEEJ idaag åker min älskade kusin till London med Angineh! :'( BUHUUU! Kommer sakna henne galeeeeeet aja det är iallfall inte länge så hon är hemma snart igen! Men imorgon ska jag vara med Denise men MÅSTE verkligen hitta en lucka där imellan för jag SKA träffa henne innan hon åker :)

Japp thats it! så lätt blir du inte av med mej gullunge!
jag älskar dej över hela mitt hjärta på riktigt. vem har stöttat & förlåtit mej i alla lägen.. DU, Vem var det som sa men bo hos mej, när jag hade det som svårast.. DU!, vem äre som får mej att ens ork leva mina dagar fullt ut .. Det är du kusin.. det är du! Utan dej skulle jag inte klara mej! Seriöst du har varit mitt alls sen den dagen då du föddes! 4 mars 1993 då kom den finaste människan till världen JAG ÄLSKAR DEJ SOFIE!<3'


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0