Knas!

Hej, sorry för dålg uppdatering!

Igår var jag som sagt med Denise & vi chillade galet! Vi kollade på film & käkade popcorn, Riktigt mysigt faktiskt! Åkte & träffade Carro & Adam en stund,tog en cigg sådär! Sen åkte jag hem.

Idag vaknade jag rätt sent! Vaknade av SMSBOMBNING! jag skojjar verkligen inte hde typ 10 sms när jag vaknade. Aja jag gick upp käkade frukost & fixade mej & chillade lite hemma sen drog mamma, jag, Madde & Emelie på kinarestaurangen nere i centrum. Satt där med dom säkert 1-2 timmar, Sen drog jag & mötte denise, köpte cigg & sen hem till mej. Var tvungen att byta om efter som det börjar bli SVINKALLT på kvällarna! Sen drog vi till stationen & mötte Cornelia. Vi bstämde oss för att dra till bro där dom andra var! Så Cornelia tog tågt medans jag & Denise tog moppen! Vilket gick sådär! Haha ja VI ÅKTE VILSE!:'( & det var sjukt kallt också! Jaja efter 1 till 1½ time kom vi rätt & hittade tjejera! Vi stannad där kanske 1 timme tills vi kände regndroppar & då drog vi hemåt vilket tog oss 30 minuter!

Aja är hemma nu & tråkar.. Göm inte ställa en fråga i min frågestund, tänkte avsluta den imorgon kanske :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0