JÄVLA SKIT!

hej, var i stan med Denise today! Vi var & kollade på panetoz som spelade på ung 08! :)
Det var en rätt lyckad dag tills vi behövde springa till tåget! Trodde jag skulle dö.. vrf? jo för jag sprang men kände mej svagare & svagare i kroppen! Sen gick jag & märkte att jag knappt kunde andas! Jag sket i om alla kom på tåget utom jag för jag fick fan panik! Nej men vi kom förtidigt & tåget hade inte kommit så de va lugnt men jag kunde fortfarande knappt andag & jag hyper ventelerade(stavning) Jag satte mej på marken & Denise fick hjälpa mej att hålla upp armarna efter som jag inte pallade med det som sagt var helt svag i kroppen! Sen kom vi på tåget & jag fick jävla bröstsmärtor! nån tjej som satt framför sa att Denise skulle ringa nått nr men min mamma ringde & fick prata med Denise! ska aldrg springa när jag är sjuk igen! Men iaf nu går det bra har lite ont mellan i bröstet men kan nästan andas helt normalt! Aja det var min jävla dag!

Ha en bra kväll
PUSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0