GRYMT!!

Sha, sorry för dålig uppdatering men internethelvettet vägrade funka där uppe! Men nu är jag tbx men många saker att berätta! Tar INTE hela alltet idag för då får jag skriva i typ 2 timmar! Whatever Kom hem för ca 2 timmar sen & mötte Sofie & Aylin en snabbis på en cigg!

Ah iallfall idag eller ah.. På söndagen va de finalerna! Danne kom 3a i A final juniorer, Jocke kom inte till Final, Erica kom 3a i c final damer, Kjelle kom 4a i A final seniorer, sen va de mera men miss itne vilka platser dom kom i finalerna! Jag var bakis hela dagen & blablaba..

I lördags va vi på banan hela dagen & på kvällen drack vi.. inget mer med de!

Fredags va vi på marknad & Jag fick ett par UNIKA örhänden(turkosa) skit snygga! Sen fick jag ett armband & ett par inomhus tofflor som e varma o sköna ME LIKE!!!

Torsdags
drack vi bara & chillade.. Jag hade iallfall jäte trevligt Haha Frida- "Sug på pungkulan"
Bara du som fattar;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0