FRÅGESTUND AVSLUTAD!

Här kommer svar på era frågor :)

Postat av: tObbe
är bananer gula?
Svar: du är heelt störd tobbe:P men ja det är dom väl beror ju på vad du tänker på!

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE
vilka är dina favoritbloggar?
Svar: Sofies, Jennifer & elins & så läser jag ju paows 

Postat av: josefine
Hund eller katt?
Favoritaffär?
Nattuggla eller morgonpigg?
Vad anser du om aborter?
Favoritfärg?
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Svar: Hund, Gina tricot, Nattuggla.. Jag har igentligen något emot abort, jag tycker att man får ta ansvar över ifall man gör ett barn! Jag själv skulle aldrig göra abort efter som man dödar något! Men min kompis ska göra abort nu för hon kommit in på sin drömskola vilket jag tycker är okej just drf!.. Min favvofärg är rosa, jag minns inte hur länge mitt längsta förhållan höll!

Postat av: Cissi
Har du något mål med bloggen?
Har du någon pojkvän?
Vad gör du på fritiden?
Svar: Jag vet faktiskt inte, visst är det roligt med många besökare, men jag vill inte bli en hatad bloggare! Nej för tillfället har jag ingen pojkvän, På fritiden umgås jag med mina vänner & lever livet helt enkelt!

Postat av: E L L A
1. Vad är din naturliga hårfärg?
2. Vilka är dina idoler?
3. Vad gillar du för bloggare?
Svar: 1. Blond, riktigt blond! 2. Jag älskar Rabih & sen har jag vä några fler orkar inte rabbla upp dom! 3. Läs längre upp finns även länkar till dom bloggarna

Postat av: Malin
Om du fick vara en av dom stora bloggerskerna för en dag, vem skulle det då vara?
Svar: Jag skulle nog vilja vara Kenza faktiskt, vrf, jo för hon är en älskad bloggare som gör framsteg!

Postat av: Matilda
Vilka bloggar läser du?
Vad vill du bli när du blir stor?
Har du någon förebild?
Svar: läs längre upp finns även länkar till dom! Jag vill bli bartender, servitris eller äga ett cafeé! Min förebild är nog min alldeles egna kusin faktiskt, jag älskar henne högs på denna jord & det kan inget ändra på! Hon är sej själv i alla lägen & hon älskar livet! Hon är skit stark & hon skier i allt alla andra säger som är negativt!
läs henne blogg
HÄR

Postat av: EBBA
Varför började du blogga?
Lista dina topp-5 favoritbloggar!
Vad tycker du om min blogg?
Hur många unika besökare har du per dag ungefär?
Svar: jag älskar att skriva & tyckte detta var ett bra sätt!
Sofies, Elin & Jennifers, Paows, Kenzas & Amirs.
Det är olika från varje dag, men runt 40-80 st. 

Postat av: en banan vid namn jan
vad heter du ?
Svar: Sandra & det vet du :P

Postat av: Michaila
Vilken av de hårfärger du har haft gillar du bäst?
Svar: Den jag har nu faktiskt!

Postat av: pedro
vrf är du så vackert ?? pusssar
Svar: Haha tack för du säger så, & om du nu tycket det så vet jag faktiskt inte, du får fråga min mamma & pappa!

Postat av: TINA
Vad skulle du göra ifall du fick reda på att två stycken tjejer som du slagit går runt och gör om historien som tex " vi slog misshandlade henne henne ".. HAHAHAHAH
Svar: Haha tina nu ska vi inte överdriva här, menmen folk är som dom är! vissa funkar så vad ska man göra.

Postat av: anonym
är du oskuld?
Svar: Det har väl inget att göra med, & om jag nu var det, vad skulle de ändra hos dej & om jag inte var det, vad skulle ändras då? det är faktiskt mitt privatliv!

Postat av: Markus
vill du bli ung mamma
för jag vill vara pappan
Svar: Jag vill vara ung mamma, men inte ha dej som pappan sry men jag känner inte dej!

Postat av: Petra
Kissie eller Kenza?
Paow eller dessie?
Foki eller Blondinbella?
Svar: Kenza, Paow, Foki!

Postat av: Anonym
vad är du mäst rädd för?
Har du någon fobi?
Har du pojkvän?
eller gillar du någon?
Svar: Jag är nog mest rädd för spindlar & min fobi är för spindlar jag skriker & gråter när dom kommer för nära! Har ingen pojkvän men gillar någon faktiskt!

Postat av: anonym
Vad har du gjort på sommar lovet ?
Hur gammal är du ?
vad fick dig att börja blogga?
jätte fin blogg
Svar: Har gjort massor, varit i örebro, Gotland, Hede & håga! Sen har jag umgåttsmed mina vänner & levt livet! Jag blir faktiskt 18 om 2 månader, fyller år den 13 oktober! jag vart sugen på att börja bogga bara, jag älskar att skriva & tyckte att detva ett bra sätt att skriva av sej på!

Postat av: patrik
3 saker du gillar
3 saker du ogillar
är du singel för det är jag!
Skulle du tänka dej att bli mamma nu?
Hur många barn vill du ha och vad vill du ha för namn på dom?
Svar: hm.. djur, att bada & att blogga. öhm.. Spindlar, falskhet & otrohet
Ja jag är singel, nja det vet jag faktiskt inte, hade jag blivit gravid hade jag inte tagit bort det men jag vill nog hellst gå klart skolan!


Tack för alla frågor & hoppas ni är nöjda för svaren
Ha en härlig dag trots vädret!

PUUUSSS

Kommentarer
sofiie

skit gullig älskling. döööör och älskar dig fööör mycket. Du är underbar you know that.. <33333333 världens underbaraste baby, you are the fucking BEST! <333333333333333333333333

2010-08-20 12:53:12
URL: http://egocentriisk.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0