EIN ELIN ELIN ELIN ELIN..... -.-

Lilla Elin ville att jag skulle uppdatera lite till FAST jag uppdaterat några gånger idag VILKET dom inte har!
Så jag tänkte bara säga att Elin är sämst & jag är bäst hihi! Nej men så är det, hon avgudar mej till max! Hon vill va som mej, yeaah, titta bara på henne ojennife, jag köpte rosa mjukisdress, de gjorde dom me, jag va blond de va dom efter det me, jag vart mörkhårig, då ville dom me ha mörkt hår, ni e jag ljushårig igen, det är dom med
-.- fattar nihur jag lever! dom frågar mej dag in & dag ut vajag ska ha på mej & hur jag sminkar mej BARA för att ha likadant som mej! DOM VILL VA SOMMEJ HELT ENKELT!! visst då tjejer ;) <3

Hihi
PUUUUUSS PÅ RUMPAN

Kommentarer
elin

HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAH rooooolig man kan vara sandra! ;)

2010-08-23 18:28:25
URL: http://essj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0