Det finns ingen annan som jag hellre är med!


Älskling det är något som jag försöker få fram till dej, jag kan sakna dej lika mycket som du saknar mej
det kanske är svårt att tro när jag väljer att lämna dej en kväll, men det är svårt att gå för jag vill inte lämna dej själv, men älskling det finns ingen annan som jag hellre är med, vart jag än går vill jag alltid att du ska följa med. Så jag gör, gör allt för att ha dej nära, gör allt som man kan begära, jag gör allt för dej jag ska aldrig svik dej


Älskling om du bara visst hur mycket jag kan sakna dej ibland när du måste gå till jobbet eller om du måste gå nånstans, älskling jag kan ine säga hur mycket jag saknar dej ibland, det krävs mer än ord för det är mycket mer än ord för de e..

jag försöker samla mina tankar, vill förmedla känslorna jag har, men det är det inga ord som klara, vill få fram hur tomt det kan kännas att va den som lämnas, men det vet jag att du vet! Det finns ingen annan som jag hellre är med, vart jag än går vill jag alltid att du ska följa med så jag gör, gör allt för att ha dej nära, gör allt som man kan begära, jag gör allt för dej jag ska aldrig svika dej..

Älskling om du bara visst hur mycket jag kan sakna dej ibland när du måste gå till jobbet eller om du måste gå nånstans, älskling jag kan itne säga hur mycket jag saknar dej ibland det krävs mer än ord för det är mycket mer än ord för de e..

som en magnet är jag fast vid henne, jag dyrkar henne, fin kropp, skönt smile, fyfan vad jag älskar henne, visste ingenting om kärlek men du tog din tog & lärde mej, lyssna på mej baby när jag säger att jag är kär i dej, som i min fantasi kan inte låta bli, kan inte låta bli att önska att du inte vakna, så jag kan ha dej kvar hemma slippa börja sakna, saknar dej för mycket varje gång vi skiljs åt, & denna ..kyssen gör det hela extra svårt, jag håller dej hårt & ber om en till, en till kyss ... en till kyss ... en till kyss sen lovar jag vara tyst & när jag får min en till vill jag ha mera, mera av det goda be mej aldrig att sluta, kan inte sluta känslorna är upp till öronen, nu njuter vi & tar det tråkiga på morgonen..

Älskling om du bara visst hur mycket jag kan sakna dej ibland när du måste gå till jobbet eller om du måste gå nånstans,  älskling jag kan itne säga hur mycket jag saknar dej ibland det krävs mer än ord för det är mycket mer än ord för de e.. Älskling om du bara visst hur mycket jag kan sakna dej ibland när du måste gå till jobbet eller om du måste gå nånstans, älskling jag kan itne säga hur mycket jag saknar dej ibland det krävs mer än ord för det är mycket mer än ord för de e.. Älskling om du bara visst hur mycket jag kan sakna dej ibland när du måste gå till jobbet eller om du måste gå nånstans, älskling jag kan itne säga hur mycket jag saknar dej ibland det krävs mer än ord för det är mycket mer än ord för de e.. det krävs mer än ord för det är mycket mer än ord för de e.. mer än ord


Detta var min favoritlåt under en viss tid i mitt liv! Jag dödade mina öron med denna låt hela tiden 24 timmar o dygnet & jag sutade aldrig spela denna låt! Nu sökte jag lite på youtube & så kom den & FYFAN va jag saknat den låten,hade faktikt glömt bort den lite!(a) 
Nej men nu är det dags att lyssna på den lite, bad memories men what tha hell skit samma! 


Kommentarer
Josephine

sv: tack så mkt :) jag kommer från sverige men är 25% spansk :) dudå?

2010-08-17 07:48:35
URL: http://stjupid.blogg.se/
[ F o t o - V a r d a g ]

sv: tack så mycket =)

hoppas allt e bra med dig?

2010-08-17 14:16:49
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0