dåligt uppdaterat:O

ojoj im sorry! men har haft så myket annat för mej idag :D (leker viktig) nej men jag har inte haft lust att blogga idag faktiskt! & jag håller på att ladda ner en film nu som jag ska se, The last song.. har faktiskt itne sätt den men den ska tydligen va SKIIT braa! så den ska jag ligga & kolla på i sängen :D

Har bara varit med Denise idag faktisk, vi va i centrum, på donken, i centrum igen, hemma hos henne & nu är jag hemma :D IMORGON KOMMER KUSIN HEEEEEM!!

& imorgon börjar skolan, dock bara i 30 minuter menmen,ska upp halv 8 för jag börjar 9!
Direkt efter skolan typ vid halv 10-10 drar jag till Danderyds sjukhus & hälsar på Carro min älskling! Hoppas verklien allt går bra! Jag älskar dej & ställer alltid upp det vet du bebis!<3333

Aja ska kolla på filmen typ nu

PUSSSSS

här kommer ett par gamla bilder

den hårfärgen :')

Misslyckad blondering, haha pissgult! Men brun var jag iallfall!

Saknar längden på håret! :'( VILL TBX TILL DOM TIDERNA!!!!

ååh va jag va gölliiiig:D

Haha finns dock bättre bilder på mej men vet inte vart dom tog vägen! :'(

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0