TILL DEJ! WHERE ARE YOU NOW


Vart är du nu när jag behöver dej som mest, varför tar du inte min hand.. jag vill vara nära
Hjälp mej när jag är nere lyft mej upp från marken, lär mej rätt från fel hjälp mej att vara stark
Så ta min hand & gå med mej, visa mej vem jag ska vara.. JAG VILL ATT DU SLÄPPER MEJ FRI!
Vart är du nu, när inget går rätt.......... Varför gled vi isär? jag känner mej så ensam!
Jag behöver dej att behöva mej, kan du inte se mej hur kunde du lämna mej..
Mitt hjärta är halft tomt, jag är inte hel när du inte är med mej..!!!

Låten stämmer nästan helt perfekt från mej till dej just nu!
Seriöst jag saknar dej så himmla mycket, dom kvällarna vi bara kunde gå ut chilla & snacka om allt & inget..
Dom gångerna jag kunde gråta ut hos dej & du var verkligen mitt bästa stöd.. Du stöttade mej till 100 %
& aldrig trodde jag att det skulle bli såhär.. Jag har haft en klump i magen nästan två år.. men den försvann så fort hon & jag blev vänner för då va allt nästan bra i mitt liv.. Jag höll på att laga hela mitt trasiga liv..
Men när dethär hände fick jag en större klump i magen en som jag bärt på snart FÖÖÖÖÖÖÖÖR länge!
Förstår itne vrf alla ord bara flög ur din mun.. Fine du var arg, sur , besviken.. Förstår det.. Men vi är fortfarande släktnigar.. Sånt här borde inte få hända vem som hellst även fast det gör det så borde det inte få hända!!

Jag är helt seriöst, sa jag inte att jag skulle ge upp hela jävla skiten om du lämna mej?
Jag är såå jävla berädd att skita i allt just nu, sätta mej i min säng & inte lämna rummet för nått!
Du var mer än halva mej.. Det är som om jag vandrar omkring utan en själ!
Jag vet att du säkert läser dethär just nu.. Hoppas du verkligen tar åt dej av alla orden som berör dej...
FÖR DOM ÄR 100% ÄKTA.. Även fast jag inte är världens bästa människa, världens bästa släkting.. Så hoppas jag fortfarande att du älskar mej för jag älskar dej över hela mitt hjärta!
DET VET DU & ALLA ANDRA..

/den som inte vandrar på jorden utan dej..
Hon som inte ens är halv utan dej.. Hon som inte vill ha det så här!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0