tidsfördriv!

Något jag saknar;
Då jag var i Thailand med familjen,
de ända som skulle varit med för att det skulle bli perfekt var Mamma, Nellie & Ida!

Något jag hatar; 
När jag inte fär välja vad jag vill göra i mitt liv
När någon vill bestämma över mej
När folk leker balla & tror dom är nått!!

Något jag önskar:

att jag hade ett stort jävla rum
Att jag fick körkort utan all jävla plugg till det
Att jag blev billjonär!(stavning)
att allt blev bra igen & inte massa jävla skit..
Att alla som jag älskar mår bra livet ut!

Något jag älskar:
när mamma & pappa blir stolta över mej
När allt går perfekt i livet
När jag mår bra & inget kan slå ner mej till marken!

Något jag behöver: 
Pengar
ETT FET SEMESTER RESA SOM VARAR I MINST 1 MÅNAD!
Jag behöver en person för hon är sista pusselbiten till mitt perfekta liv!
Behöver en ny säng & garderob till mitt rum (ska få nångång i veckan)

Något jag brukar göra:
försova mej
bråka med mina lärare när dom säger något dåligt:P
vara inne på Bloggen/fb/msn
Lyssna på andras problem

Något mål som jag har lyckats med:
Att komma in på ett hyfsat bra gymnasie (men hatar vår klass:P)
fått bättre självförtroende
Sluta bråka med dom som inte förtjänar det,
just nu finns det bara en som förtjänar det & det är inte DU "S"

Tänkte lägga till ..
..Några återstående mål att klara av
Sänka min frånvaro
lyckas komma i tid oftare
Ta vara på skoltiden & klara minst G i allt
Klara av 1ans kurs & gå vidare till 2a ring!
skapa peace med en viss person igen
ETT MÅL ÄR ATT KLARA ALLA DESSA + NÅGRA TILL


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0