SÄMST

hej jag heter Sandra & jag vet att jag är sämst på att uppdatera.. MEN!! jag har mina anledningar faktiskt.Föreförsta, jag mår inte bäst just nu, Före andra solen börjar komma fram & jag är ute mer & mer. För det tredje så hade jag skola idag:)

Aja börjar med skoldagen- Jag serverade today & hade det skit bra, var hovmästare(en som bestämmer för serveringspersonalen) Man svarar i telen om nån vill boka tid & sånt!
Det gick iallfall suuuuper bra!!

Efter skolan hämtade jag Emelie & åkte hem till mej, hon testade balklänningen som hon ska ha & DEN VA SÅ GRYMT VACKER PÅ HENNE!!!! hon såg ut som en prinsessa:)
Vi åkte iallfall & mötte Carro för hon åkte till finland vid 17:30 idag!:( Sen åkte jag & lämna henne på stationen & åkte till Denise.. Vi chillade ute & FRÖÖÖÖÖS, vi åkte runt lite. hälsade på Janita för första gången på nästan två år! Sen åkte vi till hennes jobb & drack varm oboy MUMMSSSS!

Vi taggade sen hem till henne för att ta på varmare kläder & sen stack vi ut me Sara & Rafii :) Efter ett tag så stack sara hem till ett härligt familjemys medans jag Rafii & Denise stack till Rafii's kille (Rabbe)
Vi fick damp när vi kom in & börja städa hans hem, (han är 18 år & KILLE, HAN BOR SJÄLV) hm, lyckat?.. NEEEJ!!

Iallfall de vart skiiiit mysigt vi mublerade också de vart verkligen en såååååååå stor skillnad!!!!
Han vart skiiit glad :D Fick sms nyss då han kom hem! "jag vågar knappt sätta mej på sängen" HAHAHAHH!

Aja detta vart en BOOOOOK
PUUUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0