PAUS!

som nu kanske märkt har jag haft en liten bloggpaus, rätt skönt att bara slippa blogga ibland & ägna sej åt annat!
som familjen & vännerna.. menmen, igår var jag på Solins födesedagsfest, var rätt chill kväll faktiskt drack en flaska vitt vin MUUUMMS! tog det iallfall lugnt & chillade lite med drickandet så "jättepackad" vart jag inte direkt!
Menmen.. Orkar inte skriva detaljerat om dagen.. minns inte va jag gjorde i fredags :P

Idag har jag bara varit hemma ett tag.. Sen åkte jag & Robin till pappa & fikade med Annelies kompisar & sen drog vi hem till pappa ett tag MÅSTE BARA SÄGA NELLIE ÄR SÅÅÅÅÅ SÖÖT! :D hon Ler skiiit mkr nu :)
En glad bebis.. & hon har mörkt hår som växer ut på huvudet nu hahah så fint de kommer va me blåa ögon & mörkbrunt hår :) aja sen åkte vi hem till Jakan & jag käkade på järfällas pizzeria med Denise & Macky :)
Sen gick vi hem till mej & fixa vattenpipan :) vi satt utanför mej på gården & chilla galet, rökte lite drack cola & snackade :) Bilder får ni sen inte så många menmen :)

Ha en bra daaag söötnoooooosar:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0