Lektion

Shaaaa, Sitter på datalektionen & dööööör! jag måste berätta en sak..
JAG HATAR SL, JAG HATAR DOM HÄR JÄVLA FITTMÄNNISKORNA SOM INTE HAR RESPEKT!!!
ursäkta mitt språk men det börjar gå över gränsen, vuxna människor beteer sej som barn ?
såhär gick det iallfall till.. Jag skulle gå på bussen hemma vid mej, då va de rätt fullt men jag stallde mej så folk kom in dom med.. (jag har ju kryckor för jag har ont i knät) Då kommer det en jävla kärring & ska trönga sej igenom en människa som stor 1 cm från mej.. tekniskt sett kommer hon inte igenom. Men då börjar hon knuffa på mej & mitt knä & fan va jag skreek på henne!

Iallfall det gick över & vi åkte vidare, & busschaffören släpper på uttligare 6-7 personer till öven fast den är FÖÖÖÖR full!.. Iallfall nu skulle jag gå av vi skolan & står intryckt bland folk. Jag trycker på knappen för att kunna gå av & ber SNÄLLT fall människorna kan flytta på dej så jag kommer förbi! (VUXNA MÄNNISKOR) ah men då rör dom sej inte ur fläcken utan står kvar & stirrar ner mej! Då skrek jag att om chaffören stängde dörrarna skulle jag anmäla honom!:P Men vafan gör bögjäveln, HAN STÄNGER DÖRREN & ÅKER IVÄG!! så jag ville slå kryckan i huvudet på snubben men gick av ist.. Så tack vare alla jävla fittmänniskor & hor-SL snubben så kom jag 20 minuter seent!

NU ÄRE KRIIIG


kom ihåg- LEK ALDRIG MED SANDRA SALINENS MORGONHUMÖR!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0