jag går min väg igen!

Nu säger jag FUCK IT.. du bevisar inte ett piss, du föröker inte ens alltså vill du bara tappa kontakten!
Fattar inte hur DU kan säga så till mej hur DU kan göra såhär! Fyfan många tänker "vafan håller hon på med"
Ah jag tänker också så.. Men jag ska inte gråta, ska inte ha ont i hjärtat, Jag ska inte känna skuld för jag har inte gjort ett piss! Du överdriver saken! jag pallar inte ens kämpa längre.. Varför bryta något som blivit bra för att få tbx nån som säger så äckliga saker till mej? helt seriöst HUR KAN DU SÄGA TILL MEJ ATT JAG ÄR ÄCKLIG & SKAM & SMUTS & ALLT vafan.. har du själv inget stopp som säger.. "säg inga sänna ord"
Shit trodde inte såhär om dej fyfan.. Jag släpper det nu.. Vi kan bråka om det är det du vill!
Nu tänker jag inte byr mej längre.. ;)

PUUUSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0