HUR FAN PALLAR NI!!?

Ja men visst, jag fattar ingenting, jag är så jävla dum i huvudet & helt jävla repektlös!
Men det är väl tur att ni fattar så mkt då?, att ni är så jävla smarta & odumma, & att ni visar så jävla mycket respekt mot allt & alla, hur dom än behandlar er! Ja men ni låter ju helt jävla perfekta då!

Haha helt skrattretande faktiskt, menmen, vad kan man göra åt sånna här saker! JO SKITA I DOM!
Jag får galet mkt besökare & jag tar det inte negativt. Era kommentarer tar jag inte heller negativt!
För nu ser jag saker som jag inte sett förut.. Men så kan det var!

Aja ska sluta skriva till er för ni är inte väääärd det här besväret SÅ HÄÄÄÄÄÄR MOGEN ÄÄÄÄR JAG! :D

PUSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0