FUCK DEHÄR!

Alla säger att man antingen kommer till helvettet eller himmelen efter man dött!
Men helvettet finns inte efter döden.. Helvettet är här, Helvettet är nu! Dom säger att i himmelen är allt bra det finns inget dåligt.. Helvettet är värst.. Man hatar stället, man ska ångra det man en gång gjort fel..
Men här.. nu.. på jorden.. när man lever.. Nu är det minst lika jobbigt som det låter som helvettet ska vara!
Man ångrar sej så jävla mycket.. Man känner smärta ända in i bröstet! Jag hör inte hemma här.. Jag platsar itne på jorden.. De är knas.. En sak & hela jag går i depression.. Fan saknar dej.. Det känns i hjärtat som någon har dött! men det ända som dött är min själ.. Du var min andra halva & för att vara hel behöver jag dej.. Men nu när du är borta då är halva jag med det.. Du fattar inte.. Du kommer aldrig göra det hellet!
JAG HAR INTE GJORT NÅGOT FEL! SÅ VRF KÄNNER JAG SÅHÄÄÄÄÄÄÄR!!!
Du förstår inte.. jag har & kommer aldrig svika dej! Hade jag svikit dej nu hade jag blivit vän med dendär apan eller hur.. Men nej jag sviker dej inte ens när du sårat mej som mest!
Trodde aldrig jag skulle höra orden som du sa.. Orden som sårade mej ända in i själen!!

Du förstååår inte hur ont det gör att sakna den man en gång aldrig behövt sakna! Den man än gång alltid kunde räkna mej, personen som talade om för mej att jag var fin som jag var, Den söta tjejen som förtjänade det bästa.. Du talade om för mej att jag kunde flytta till dej när som hellst.. Du talade om för mej att vad jag än gör så står du vid min sida.. Vid alla mina val så är du med mej!
Jag valde en tjej.. Men jag valde henne inte framför dej! Jag orkade bara inte lida mer.. Men nu är det värre än någonsin! Det här är en groooov ångest text. Men den är så tillägnad till dej & du vet vem du är.. Jag vet hur du haft det & jag mår dåligt med dej.. Men denhär gången har jag inte gjort något fel det vet båda du & jag.. Men ändå känns det så feeeel!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0