5 frågor!

sha har 5 frågor nu, men de e grymt lite! ni e sjukt snålaaaa!!

aja tänkte säga godnatt för mej ikväll är LEDIIIIG imorgon för svenskan är inställd & jag har ju itne matte så är ledig medans alla andra ska på matte ;) MUAHAHHA SUCKERS :D
men måste upp tidigt ändå ska iväg & söka praoplats imorgon runt 1 tiden, Denise följer med mej efter som hon slutar tidigt:D Aja GOOOODNAAAAATTTT


a juste tänkte också säga att mitt internett funkar igen för mamma ringde comhem & fixade allt..
Måste få säga att min mamma är världens bästaste & jag avgudar min mamma hon är den bästa mamman man kan ha jag svär! Jag älskar dej mamma<333333

PUUUSSSSS

(bild från Solins b-day) & ja jag var lite full :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0