Uppdatering

Fredagen- åktemot skepptuna, vi käkade & sedan va det fest.. Under allt festande hände det lite saker!
Dock vill jag inte hänga ut någon på min blogg, men jag kan säga att det blev lite slagsmål mellan mej & en 45 årig jävel som höll på att äckla sig.. & min räddare i nöden M hjälpte till när han tänkte ge sig på mig!

Lördagen- Vaknade & tittade på folkrace, pappas bil gick sönder vilket var astråkigt.
Men de va ändå nice att se andra man kände! Sedan fick vi stå & sälja lite glass & sånt..
På kvällen va det fest igen & då blev jag riktigt jävla packad, jag menar jag drack över 10 öl.. men de va nice jag mådde skit bra.. en hände de lite grejer men jag tar inte upp det här!


JAG MÅSTE BARA SÄGA ATT FOLKRACEKILLAR ÄR SÅ JÄÄVLA SNYGGGGGAAAAA!!!

Söndagen- Vaknade & var fortfarande full.. Kollade på folkrace & var bakis..
Åkte hem & mötte Denise.. Sedan kom jag hem & somnade på 0,000 sekunder!

Idag blev det skola & så har jag varit med mamma i hundgården.. Vi va hundvakt åt Sophies lilla valp Ruff!
& så kom dm för att hämta honom med stannade kvar tills nu på en fika!
Mycket trevligt!!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0