om alla andra kan, Då kan jag också.2 !

OM MIG
vad heter du? Sandra Salinen
vart bor du? jakan
bott utomlands? Nej
flyttat antal gånger? 3 tror jag
vilken skolklass? 2a ring

UTSEENDE
hur lång är du? ca. 172 cm
hårfärg och frisyr? askblond & halvlångt
ögonfärg? gröna
Glasögon? läs-glasögon
har du några piercingar/tatueringar? hål öronen & en tattoo

FAVORITER
årstider? Sommaren
djur? hud
färg? rosa
parfym brittney's by night
tv-program? BB & DH
ämne i skolan? Servering
sysselsättning? skola, Shoppar, umgås & är ute & dansar

KLÄDER
vad använder du just nu för jacka? svar vår jacka
vad använder du just nu för skor? Vita "convers" skor
favoritfärg på kläder? svart med lite färg
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? PJAMAS
favoritaffärer? Gina, H&M & cubus

DITT RUM
stort, litet eller mitt emellan?  mitt emellan
vilken färg på tapeterna? brun-gröna
vilka färger går rummet i i övrigt? plommon lila & rosa
favoritmöbel i rummet och varför? min säng och spegel
vad vill du ändra där inne? fondvägg och större garderob
vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? nej
d) stereo? ja
e) telefon? nej
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräs & lägenheter
vad gör du oftast i ditt rum? sover & byter kläder
vem förutom du brukar sova i din säng? min hund rocky
favoritpryl i rummet? Guldspegeln

BLANDAT
vad heter din morfar? Åke
vad är du beroende av? solljus, värme, mina vänner, cigg & cola
vilket land kommer du i från? Sverige
vilken sorts lypsyl använder du? labello
vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
har du nåt husdjur? en hund
vad bor du i? mamma=lägenhet & pappa=Villa

GREJER
plånbok: brun
tandborste: rosa
smycken: silverhjärta på silverkedja det står ett I på hjärtat (stor får Ida)
solglasögon: har flera olika
nagellack: stopp & väx

Kommentarer
Marre

jag snor/kopierar dessa 2 texter så jag har något att skriva i bloggen ikväll :). kramar :D.

2011-05-30 18:23:24
URL: http://marresliv.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0