Min dag!

Började med att jag kom 10 minuter sent till skolan (observera att jag stressade som ett djur!!)
& när jag kommer dit är vår lärare på en jävla utbildning?! Ah men tack för att vi fick veta något då!!
Det var liksom vår ända lektion idag.. Aja jag satt & solade på verandan med tjejerna!
Sen åkte jag & mötte mamma i willy's. Vi handlade mat & jag köpte mej en jättesäxiiig klocka!
Kan visa bild på den sen alltså den är jätteäxiiiiiiig!!!

Aja sen efter vi hade handlat mat så tog vi oss en glass på en bänk heeelt mysigaa är vi!!
Sedan körde jag hem alla tunga saker medans mamma bar dom lätta sakerna hem!
Nu ska vi börja grilla & jag har marinerat köttet med egen marinad! MUMMSSS
Efter grillningen blir det utgång med Denise :)

PUUSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0