TA BORT STYGNEN!!!!!

Glömde nämna det igår.. Men IDAG SKA JAG TA BORT MINA STYGN!!!

Det ska bli såå skönt för dom har kliat & irriterat mig dom senaste dagarna!
Ibland har jag varit så irriterad utav dom att jag låtit det gå ut över andra!
Då måste ni förstå hur mycket dom kliat! Jag hatar er, dumma stygn fan!!!

Efter att jag varit hos läkaren ska jag snabbt till ica & köpa någonting till ikväll som bejb kan käka!
Jag får käka mina majskrokar Muhahaha, men det är gott &man blir beroende utav dom!

Sen blir det att fräsha till sig lite & dra ner mot Centrum för att kolla efter en present!!
Alltså jag är sämst på att hitta presenter till folk, jag hatar att köpa presenter det är verkligen det värsta jag vet!
Men jag har en liiiiiiiten aning om vad jag KAN köpa!:)
PUUSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0