Panik attack! :'(

Hej fina läsare!

Idag fick jag en helt galen panikattack, eller alltså fick panik för att jag fick nån slags attack!

Jag gick ner till hundgården där min mor var, Jag tänkte att jag behövde en liten promenad!
Så jag var där nere med min mamma i ca 30-40 minuter & så började jag känna mig jätte snurrig!
Så vi gick hemåt, men på vägen hem så blev jag allt svagare i kroppen! Jag får panik & lutar mig mot en stolpe!
Men går vidare för att hitta något att sitta på.. Jag håller blicken på en stor sten som jag ville sätta mig på!
Mamm gick bakom mig med vovven. Jag sätter mig på stenen & allt blir tystare.. Mamma höll i mig & jag släppta allt jag höll i för att hålla fast i mamma, Jag skrek & hada panik! Jag andades snabbt. Men ibland kunde jag klara av att ta djupa andetag! Jag föröte dricka lite & sedan satt jag där lite till! Känslan går inte att beskriva! Jag trodde jag skulle tuppa av eller rättare sagt få en hjärtattack!


Min mamma är bäst & så är det bara<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0