Min helg + mån & tis

Fredags- Jag var på Angies 18års fest & den va grym! Världens underbaraste männsika & så grym som hon är klarade hon av teorin på första försöket på sin födelsedag!! & nu har hon körkort!:)

Jag tjafsade med "den där killen" pga saker som han gjorde som gjorde mig besviken!

Lördags- Snackar fortfarande inte med honom & vi pratar inte på hela dagen.. På kvällen runt 23:00 tiden så får jag ett mess om att han har beställt en taxi till mig för att jag ska åka dit där han va! Så jag åte dit & vi hade det mysigt.. Sen drog vi till mig kollade på film & somnade!

Söndags- Vi vaknade & kollade på filmen, eller ja det va "andra avenyn" serierna som vi låg & gluttade på!
Sen vid typ 16 tiden drog han hem & jag drog ut med mina homies!! Vi hade detnice chillade galet aah sen somnade jag!!

Måndags- var ute med mina homies igen & chillade galet hela dagen!

Idag- Snackade med "dendär killen" och kom fram till att vi kanske bara ska va vänner OM jag nu känner för det! Sedan drog jag till laleeh & danne kom också dit, vi drack lite & rökte vattenpipa hela dagen! NICE!!!

Aja det va det!
PUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0