Mamma♥

Mamma min fina mamma♥

Du är det finaste som finns, den som står ut med mina utbrott dagligen, hon som stå ut med mig hela tiden 24 timmar om dygnet! Du har hälpt mig igenom de svåraste stunderna! Hon som aldrig gett upp hoppet om mig!
Jag har svikit dig så många gånger, Men en dag ska jag göra dig så stolt mamma♥
Jag ska göra dig så stolt att du aldrig mer behöver känna att du misslyckats med mig!
Jag ska inte svika dig igen, jag ska kämpa för din skull! Jag vet att du inte har det lätt, Jag vet att du har ont & jag vet att du ibland bara vill ge upp & skita i allt fast du aldrig gjort de!

Jag ska göra det lättare för dig, jag ska bära dig på mina axlar om det så behövs, jag ska göra dig till den stoltaste mamman i världen♥

Du är den bästa som finns & tvivla aldrig på att jag älskar dig för det gör jag♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0