Komma bort från sthlm!

Det är faktiskt riktigt skönt att komma bort från sthlm ett tag!
Ibland känner jag bara att jag behöver komma bort & det är oftast på somrarna som jag är borta mycket!
Just därför älskar jag somrarna!!! Visst saknar man sina vänner, men jag älskar att vara med min släkt i örebro, jag glömmer liksom bort alla problem jag glömmer bort allt skit JUST DÄRFÖR ÄR DET SÅ SKÖNT!

Jag saknar min allra bästavän dag in & dag ut när vi inte träffas!
& jag träffar henne när jag är i örebro det är dom ända gånerna vi ses! Vilket är typ 2-3 max 4 gånger om året!
Jag gråter alltid lika mycket när jag åker ifrån henne!Det känns alltid som om mitt hjärta går sönder!
Som om en del av mig inte följer med!:'( Men imorgon får jag träffa henne första gången sen i julas!
Så det ska bli riktigt skönt, kommer verkligen krama & pussa sönder henne, Utan henne hade jag inte stått på mina ben idag, jag hade rasat ihop för länge sen!

Ida Persson är & förblir en del av mig! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0