Förlåt!

Jag har varit jättedålig på att uppdatera i know! Men det saker & ting har hänt så snabbt just nu!
så jag har inte hunnit med att tänka på att blogga.. Jag lärde känna en jättefin pöjk, vi hade myysigt tsm jag gillar honom & allt, han sov hos mig & ja vi hade det jättebra! Men så börja man tänka om det verkligen är såhär man vill ha det! För han hade gjort mig besviken några gånger, vi hade några tjafs pga det & nu har det dykt upp några problem som gör att det helt enkelt inte funkar! Jag mår inte dåligt pga det.. Jag känner mig lättad för jag slipper bli besviken på någon jag gillar så mycket!.. Men folk runt om mig är jättelacka på saker som hänt!
Fast jag är inte lack alls, utan känner mig bara lättad som sagt! Men vi får se hur det går!

Visst saknar jag honom, saknar hans närhet.. Men samtidigt känner jag att jag kan göra allt jag vill göra utan att någon gör mig besviken & utan att jag gör någon besviken..

Jaja detta blev typ ett depp inlägg! Men ta det inte som det!!
Jag mår bra & jag känner mig helt frii & lättad!:D
PUSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0