Du skämmer ut dig själv!

du har faktiskt börjat äckla mig! När folk ville mörda dig för va du sa & gjorde så skyddade jag dig & sa att du inte kunde styra över va du tänkte på & sånt! Jag sa att jag inte va arg & att dom inte heller skulle va de!

Men på senaste tiden har jag blivit äcklad när jag hört ditt namn! Jag har typ fått kvälvningar!
Min mamma sitter & skrattar åt dig för du är så patetisk!

Sen försöker du börja en konversation men du failade hårt!

-Hej
-vad vill du
-jag skrev fel skulle skriva till en som heter stefan så hoppade det till ditt namn
-yeaah right
-jo
-ok
-mm juste
-men sluta skriva till mig om du ni inte skulle skriva till mig!
(blockad)


(jag är den med fet stil)
HAHA JAG DÖÖR! Mamma & jag hade en goood srattstund där faktiskt!:)

JAG VILL INTE HA NÅGOT MED DIG ATT GÖRA LÄNGE & DET MÅSTE DU JU SJÄLV FÖRSTÅ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0