Bio time!

Hej alla söta läsare! Kul att ni börjat hittat hit muahah! njä men de e nice!!

Idag var jag först ute med Denise, vi fotade lite med min nya "reflexskärm"
Dock ville inte solen hjälpa oss att få fina bilder så det blev inte många bilder!
Vi bestämde oss för att åka mot min pappa! När vi kom dit möttes vi av min älsklings bebis Nellie!!!
Så sööt så jag döör! Sedan drog vi med oss Julia på bio "super 8" Ja rekomenderar den starkt!
Den va super spännande & ibland lite läskig (a) från 11 år!

Förresten Fyller Julia 12 år idag (måndag) GRATTIS MIN ÄLSKLING!!

Sedan efter bion drog vi hem till pappa idag & hade de mysigt!
Sen drog vi hem & mötte våra homies Danne & Lalleh!

Kom hem för en stund sen utav att jag a irriterad som fan! Men skit samma :)
PUSSSSS


Julia när hon va liten cheyy!:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0