Fortfarande vaken

Hej eller för vissa blir det ju Godmorgon!
Iallfall så har jag inte gått & lagt mej än, för jag blev lite trött vid halv 3 tiden så jag skulle aldrig orka gå upp till skolan! Så jag började noppa mina ögonbryn & göra ansiktsbehandlingar & sånt.. Det slutade med att jag rensade hela badrummet i skåpet & på hyllorna & lite så!.. Haha sen gick jag över till lilla toan & gjorde samma sak!
Så nu är jag pigg som fan igen & kl 6 tänkte jag gå in i badet för att bli en helt ny människa muahah!

Jag känner mej faktiskt jätte duktig som har gjort detta & jag undrar va mamma kommer tänkta!
förmodligen att jag är dum i huvudet som städar mitt i natten!
Men heter man Sandra Salinen så gör man allt på natten!

Aja ska avluta innan detta blir en lång bok
PUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0