Skitväder

Har bara chillat galet idag, var i centrum en stud sedan drog jag hem & slappade.. Sedan drog jag till Lallleeeh & rökte vattenpip & spelade yeey jag vann :D

Imorgon hoppas jag det blir lika dåligt väder så jag hinner fixa mitt rum !
Det är rikigt katastrofalt.. Kläder över hela rummet & på sängen, byrån e helt upp & ner vänd,
Nya saker som ska upp på väggarna & så har jag massor med saker som måste sorteras & kastas!
Sedan ska jag sortera kläder som blivit för stora som jag ska packa ner i källaren (roligt att ha kvar något plagg för att jämföra senare) & så ska jag slänga massor med onödiga saker!

Efter ska jag försöka få mamma & hjälpa mig att ränsa alla våra jävla 12394878 skor i garderoben så vi får plats med massor med annat där!


Aja nu ska jag lägga mig på soffan & kolla på tv!
PUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0