Det går inte längre!

Det har gått så långt nu att mitt psyke lider rikigt mycket utav det!
Jag har bönat & bett till gud o att allt detta ska få ett jävla slut någon gång!
Hur länge kan en människa vilja trycka ner en annan!

Alla hot hela jävla tiden, Alla slag.. alltså det räcker nu!
Ni spelar så jävla upptagna hela tiden för att slippa se & höra, ni skiter verkligen hur jag mår psykiskt & fysiskt.. Bara ni slipper se & höra det! Det finns inte en jävel som tagit tag i det här någon gång under min uppväxt!
Nä han har bara fått fortsätta & fortsätta tills jag alltid bryter ihop!


Ni klagar så mycket på mig att jag inte går i skolan, att jag väljer att va hemma!
Men ni tror inte att sånna här saker kan bidra till det? Ni tror inte att ni har en stor betydelse i de delen?

Nej för jag mår bara dåligt över ingenting, jag är hemma för att jag aldrig orkar!
Helt ärligt varför tror ni inte jag kan somna ibland? Varför orkar jag inte kliva upp på morgonen?
Kanske är det för att ni får mig att vilja slippa öppna ögonen!


Jag vill inte va här! Jag vill bara bort här ifrån Nuuuuu! Jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag vet inte hur många gånger jag behövs stänga in mig på rummet för att få bryta ihop,
slå sönder saker & allt bra för att ni låter detta hända!!

Men helt allvarligt talat så orkar jag inte längre!
Jag flyttar ut.. skiter i vart jag sover bara det inte är här!

Kommentarer
STELLANS

<3 stå på dig!

2011-08-22 19:51:28
URL: http://stellans.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0