Kortfattat!

jag gör den långa gårdagen till en kort dag!

  • Jag vaknade & allt sen fixade jag mej
  • mötte Carro & Adam kl 18:50
  • drog mot alvik på fest
  • chillade galet där
  • de blev knas & saker förstörde vår kväll lite
  • vi fortsatte chilla
  • nånting hände med mej, jag vart helt fuckt up i hela kroppen, mina ögon va fuckt up, såg helt suddigt.. ibland slocknde de för ögonen, ibland vaknade jag av att Adam skrek & gav mej slag på käften (för att jag skulle vakna) ibland kunde jag inte röra mej eller se någonting, ibland orkade jag knappt gå..
    hela min kropp dunkade hela tiden.. Trodde jag skulle dö utan att säga hejdå till alla!
    Även fast jagv a rädd & ville gråta fick jag inte fram tårar eller något.. när man har huvudvärk dunkar de ju i hela huvudet så där fast 100 gånger värre dunkade det i min kropp & hjärtat ska vi inte prata om de slog jätte fort!
    Det konstigaste var att jag bara hadde druckit en HALV ÖL, & en klunk vin!! Så jag va inte full de e 100 % säkert.. Jag hade dock inte ätit något på hela dagen men man brukar inte bli så konstig då!

    aja de va min lördag
    PUUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0