Mognad

Ni vet inlägget jag skrev för nån dag sen! Det gav mig resultat.. Idag smsade ena tjejen mig & ville prata ut om saken.. Vi pratade & allt löste sig verkligen.. Vi sa sanningen om allt vi sagt om varandra & på så sätt startade vi om utan falskhet.. Den andra tjejen kom & jag löste det med henne också på samma sätt.. Men fick reda på lite tråkiga saker men det löste sej också.. Nu efter 7 månader vet ju redan hela världen att vi bråkat. & jag tror att alla som sett oss tsm idag har blivit jättechockade!! Men vi skrattade åt det & gick vidare..

Annars var jag bara hemma idag.. var hemma från Pergola för jag hade migrän.. va rätt länge se jag hade det har jag märkt! men nu börjar det komma tillbaka så ska ta medicin sen sova.. det säg att om man somnar med huudvärk så vaknar med med huvudvärk.. men jag tänker ändå gå imorgon!

Skickade iväg ett sms till chefen men fick inget svar "hoppas han inte är sur på mej" är det ända jag tänk hela dagen lång!! Men imorgon ska jag dit & jag ska må bra.. jag ska vara 100% närvarande & prestera till 30429938475673958%.. ..Jag är taggad..
Men nu ska jag sova, GODNATT<3


Kommentarer
elin och jennifer

sv; hehehhehehehhe. Man måste ju testa och se hur det blir ;) Muahahhahaha :D

2010-11-18 07:35:24
URL: http://essj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0