♥Vila i frid Zaroy-2010-05-24♥

Ingen har rätt att mörda, finns inga skäl som gör att en människa får ta en annan människas liv. Allt jag tänker på just nu är att jag hoppas han inte fick lida. Jag vet att det kommer vara svårt J. Men vi finns här för dej. Vi ställer upp.. Jag finns där natt som dag. Vill du dra ut på kvällen bara för att snacka så smsa bara! Jag vet att det gör fruktansvärt ont, men han finns i ditt hjärta hela tiden, han finns i ditt huvud. Han kommer titta ner på dej & vara stolt över dej. För jag vet att han hamnat på så mycket bättre plats än här på dethär skitstället. Fan ni flyttade hit & 1 år senare händer det något sånhär! Varför han? Varför.. Jag fick en chock när jag fick reda på det. Jag fick tårar i ögonen. Jag låg & tänkte hela natten så mycket att jag hade huvudvärk hela dagen idag. Men hur svårt det än är J, så kämpa. för du är stark. Gör livet till det livet du vill leva. Visst du kan inte fixa tillbaka det som just hänt. Men du kan göra det bästa av saken. Det kändes så mycket bättre när vi la stora rosor en nalle, ett kort & tände ett ljus på platsen där han dog. Vi hade en tyst minut för Zaroy, Han som var en riktigt snäll person, En riktig chillare. Han var helt enkelt en bra person. Men J, som jag sa För dej ställer jag upp dag som natt & Jag hoppas verkligen att allt blir bättre med tiden. Dom säger att tiden läker sår. Men den här gången kommer tiden aldrig läka såret. För det är något som finns kvar där förevigt. Men tiden kan iallfall milda smärtan!

/Din vän Sandra♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0