BLÄÄÄÄÄÄH

orkar inte skriva ska SOVA nu, men igår va jag me Carro, försökte färga hennes hår!
Vi hade skrattdamp hela dagen.. Vi gjorde sjuka filmer, jag åt där vi chilla galet..
Jag kom hem gjorde pärlörhängen SÄÄÄÄXIIIGAA!!!!

Idag var jag i skolan, kom hem & somnade & vaknade runt halv 9 tiden :S
aja det var mina två veckodagar orkar inte skriva en hel historia nu!
Men ni får ha det bra.. Imorgon ska jag iallfall till skolan & göra prov sen hem & döööö!
Nej men venne va jag ska göra imorgon.. Ska iallfall ha på mej mina rasta eler peace örhängen imorgon
skiiit snygga;) haha! PASSAR MEJ SÅÅ BRAA ;)

aja ska avsluta nu håller på att somna & mina ögon kommer snart stängas även fast jag vill eller inte!!

PUUSSSSS


Kommentarer
Teodoragnes

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 12:43:26
URL: http://teodoragnes.bloglyric.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0