HJÄRTATTACK!

OH MY GOOOOOOOD!!!!! NI ANAR INTE VA JAG VA MED OM NYSS!!!!:O

jag & mamma hör brandkåren utanför oss & ser dom springa ner mot ängen.. Vi trodde först att det brann, så vi bestämde oss att gå ner & titta, så vi går runt ängen & när vi gått förbi mördarbacken så ser jag en man som ligger ner på gångvägen.. & jag skriker

.. MAMMA GÅÅÅÅÅÅÅ INTE MER DET LIGGER EN MAAAN DÄR!!
(mamma)- JÄVLAR (hon tar upp telefonen & ringer 112)

Vi stog kanske 10 meter ifrån killen & mamma säger till polisen att vi inte vågar gå fram..
Polisen säger - du måste, vi måste veta om hans bröstkorg rör sig.. Så mamma går fram en liten bit & ropar (HALLÅ? HALLÅ?) så rörde han på sej :O!!!!

Mamma går fram försiktigt & pratar med honom & polisen medans jag pratar med sofie & skriker på mamma att inte gå fram.. sen följde jag efter mamma & hon pratade med honom.. VET NI VAD HAN SÄGER!
- nejnej jag lever ligger & kollar på himlen bara jag mår bra..
(HAN VA HINKAAAAAD) han va väl typ 17-18-19 år.. Så näär jag kommer fram kollar han på mej & blingar med ena ögat & vinkar med handen & säger hej. HAHA jag hade precis fått en hjärtattack & så gjorde han allt lite komiskt!

Sen gick vi hemåt & jag som e rätt sjuk & hostar som en "jag vet inte vad".. började hosta ännu mer & när jag kom hem började jag kräkas släm.. YEAACK!! ett tecken på att man inte ska anstränga sej när man e sjuk!!

TRODDE HAN VA DÖÖÖD:O!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0