sorry, MITT INTERNETS FEL!

förlåt för dålig uppdatering med det är faktiskt inte mitt fel, jag har försökt skriva men mitt interet har fuckat ur totalt! det funkar i ca 5 ibland 10 minuter sen stängs det av...  så har försökt uppdaterat iallfall!

IGÅR: var jag iallfall på Pouryas 18-års fest :) Lyckad kväll förutom att jag typ var halvsjuk & kunde kappt dnsa för att jag kännde att ifall jag rörde på mej skulle jag kräkas direkt! Så satt stilla i soffan & hade kul ändå!
Måste bara säga att de va en bra kväll iallfall, mådde bättre & kunde dansa lite sen vart de sämra & så höll de på hela kvällen. Aja Kom hem runt 2 tiden & gick o la mej direkt! Måde piss när jag kom hem. Mådde illa, hade ont i magen, kändes som jag skulle spy, hade huvudvärk & kände mej febrig! knaaaas!!!

IDAG: har jag baaraaa varit hemma, vaknade vid 12 - halv 1 tiden.. satte på tv'n & nu sitter jag fortfarande här. Maten är klar om ca 1 timme så vi får se om jag pallar äta eller om jag mår bläää!
Om jag mår bättre senare KANSKE jag drar ut me Denise om kroppen pallar! annars blir de en mysig alla hjärtans dag med familjen:) Mamma har köpt vaniljhjärtan som hon ska baka i ugnen senare:)

PUUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0