MITT LILLA HJÄRTA!!!

mitt lilla hjärta då, gud så jag saknar dig, åå så jag hatar att vara ifrån dig, nu när din mamma skrev till mej va du sa så grååter jag ögonen ur mig! min lilla älskling... Jag finner inga ooooord så mycket som jag saknar dig!
Den bästa i mitt liv & jag släpper dig aldrig. Du är något speciellt & jag kommer föralltid stå vid din sida!

Lägger in en bild här under, men måste berätta så ni förstår lite..
Jag bor här i sthlm, Medans mina kusiner nydligen flyttat till Åre viket är rätt långt.
Julia är då min kusin & Hon som skriver till mig på FB är då Julias mamma.. Här kommer de!

Om ni inte ser så läs HÄÄÄR NEDAN!

Lena: Hej vännen! Barnen hälsar tillbaka och skickar STORA kramizar. Hoppas allt är bra med dig

Jag: Jo det är bara bra med mig, Hoppas ni har det bra ni med:) Måste få träffa er snart. Tror du att ni kommer ner till örebro i sommar? Kraaam:)

Lena: Vi har det kanon. Klart vi kommer ner i sommar.

Jag: Gud så bra:) Saknar er som in i tusan:)

Lena: Gullig du är, Vi saknar dej oxå. Julia frågar om inte du kan komma o åka skidor o pulka med henne... Imorgon, Ha Ha Ha!!! Det var inte lätt att förklara att man måste åka tåg o att det tar en stund o att man får göra det en dag då man är ledig från skolan. Hon ryckte på axlarna o tyckte att det va ju bara att säga till fröken att man ska åka tåg.

Jag: haha min lilla änge då. Skulle jättegärna komma nu på engång. Men det är somsagt lov snart, & vem vet kanske kan fixa en liten tripp till er & åka massor med skidor & pulka :)

SÖÖÖTIIIIIS!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0