La familia<3

Snart kommer min papi & hämtar mej.. Ska hem till dom & ha en riktig myshelg!
Det är nog det bästa som finns, att bara vara hemma, beställa hem pizza & kolla på film!
& såklart får jag träffa min lilla skitunge som blivit rätt stor nu faktiskt! såklart pratar jag om Nellie.. fyfan hon är snart 1 år!!! ah 10 månader mer exakt! Såklart är min andra lilla älskling hemma, JULIA!
hon har också blivit så grymt stor.. jag vill att hon ska vara 5 år igen :(

Tror att jag har vägrat inse att hon faktiskt är 11 år & det är nu hon börja smina sig o allt!
MEN JAG VILL INTE:(  hon e min lilla flicka ju!!

Aja vi ska ha en jätteeeesköönt kväll & ha jätteeemysiigt!!:D

Här va julia inte så gamal, ååh söta skitungen!<3

Nu är hon såhär stor & fortfarande en sötis<3


Här är min glada lilla bäääjbiis! ååh så sööt.
(visst ä hon lik mej) (a)


Kommentarer
julia

Men snälla ta bort bilderna på mej.

2010-12-04 20:29:43
URL: http://svelandeer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0