ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Folk irriterar mej så jävla mycket nu för tiden! fyfan nu är jag skiit irriterad & kommer inte kunna somna inatt!
Så nu ska jag iallfall ut & ta en eller två cigg & lugna min jävla nerver! För folk har verkligen stampat på dom idag! inte gått på dom utan STAMPAT, HOPPAT, SPRUNGIT VRIDIT på dom! fattar ni nu hur jävla irriterad jag är! & jag är nog nervös också! för om ca 7 timmar ska det hända! Jag är stolt men ändå så himla nevör! Vad osm hellst kan hända men inget SKA hända!.. Aja ni fattar nada! Jag ville bara skriva av mej lite ha det bra!

PUSSSSS

Kommentarer
Josephine

sv: hehe okej :) varit utomlands något i sommar då? :P

2010-08-19 09:52:01
URL: http://stjupid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0