Chilldag!

Shuuu! Idag var det en chilldag till! Satt hemma galet länge tills Rafii ringde & sa att jag skulle ut me henne tjejerna & grabbarna! Så stack till berget med dom.. När jag kom dit grillade grabbarna & rökte vattenpipa!
Så vi satt & chilla.. Sen började fittregnet komma men som tur var hade grabbarna hunnit grillat klart så vi flyttade plats till dagiset i thb.. jag fick även låna min bror lilla vattenpipa så vi hade två som vi chilla galet med!:D
DET VAR CHILL FRAM TILLS EN VISS PERSON SKULLE KOMMA & STARTA BRÅK!
Nån lekte jävigt ball måste jag bara säga! Asso oft alla vill fan va dej näru vill snacka med en person "själv" men i själva verket var han själv & du hade dina 5-6 grabbar med dej! SKAM ?!?
tss iallfall orkar inte bry mej om idioter som söker efter bråk för att leka ball! Speciellt inte dom som retar upp en av mina närmaste!! Så I PUT MY FINGER UP TO YOU! YEAAH FUCCKKKK YOU!!

Aja de va galet chill iallfall vi gick hem efter ett tag för alla fröööös:D lise gick med mej så tog hon bussen vid mej så vi satt & chillsnacka i nån timme THANKS ALLESAMMANS FÖR EN BRA DAG!:D<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0