Myskväll på G!

Hej alla fina söta fula roliga tråkiga, ah ni fattar HEJ ALLA!:)

Idag har jag ine gjort ett skit, eller jo fast bara tagit det lugnt typ!
Först var jag & "solade" med Denise, fast det vart FÖÖR varmt så efter 10 minuter i solenlev det skugga för vår del! Seda käkade jag & drog ut med folket igen. Vi tog det lugnt & hade det nice!

Hela dagen idag har jag skrattat åt allt & inget.. Alla trodde typ att jag gick på droger eller något!
MEN det gör jag då INTE! Jag har bara haft en riktigt bra dag helt enkelt!

Imorgon ska jag ner till centrum kolla efter en present till finate Angieh som fyller 18 ÅÅÅÅRR!
De blir black and white tema på hennes party så ska väl se om jag hittar massor med vita smycken & sånt!

Efter centrum vet jag inte vad som händer. Men senare mot kvällen ska jag träffa min bebis & vi ha ha en mys kväll med massor med film & så gör han en sleep over här! MYYS PÅ HÖÖG NIVÅÅ!:)

(misstolka inget tack)
PUSSS & HEJDÅ


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0