MIN STORA HEMLIGHET

på Måndag om 6 dagar ska jag opereras. Då undrar ni säkert varför jag är så glad för det, man brukar ju inte vilja operera sig! Men jag ska göra en gastricbypass operation, det är då en magsäcksoperation, vilket gör att jag rasar i vikt! Jag kommer äta helt annorlunda! Mycket indre, ca 2 dl mat!


Varför jag inte velat berätta detta tidigare är för att man aldrig vet att man ska få operationen för ens man klarat av allt! Jag har ju slutat röka, slutat dricka alkohol & nu äter jag ju ingen riktig mat utan pulver mat!

Det här med pulvermaten/drycken har varit det svåraste för mig hittills, rökning & det har inte alls varit så svårt!
Jag ska igentligen äta pulvermaten/drycken 4 gånger om dagen, men jag spyr nästan utav att den är så äcklig så jag klarar inte av att dricka/äta 4 st per dag! Idag tex har jag bara drickit/ätit två sånna!

Jag har ständig huvudvärk & jag är trött hela dagarna, Jag fryser, är hungrig hela tiden & så har jag håll på att svimma flera gånger idag! Jag vet att det beror på att jag inte äter tillräckligt med pulverdryk/mat, en jag klarar inte av att äta mer!! Ska ringa sjuhuse imrgon & se ifall man kan göra något annat!

Dömm mig inte pga att jag gör denna operation, jag gör den endast för min egna skull & inte för någon annan!
Jag kan reda nu springa runt på stranden i bikini utan att bry mig ifall andra skrattar eller glor som fån!
helt ärligt jag bryr mig inte, jag kollar bara tillbaka & visar att dom är pinsamma sen har jag kul!
Jag har alltid stått för vem jag är & kmmer alltid göra det! Ingen kan dömma mig för vad jag gör eller vill göra!

PUUSSSSS


ser ni vart dom delat magsäcken?
den där lilla delen där uppe kommer vara min magsäck om 6 dagar!

Detta är min pulvermat/dryck! Rätt äckliga jag spyr nästa utav dom!


Kommentarer
cmc

Min mammas kompis har också förminskat magsäcken, hoppas det går bra :)

2011-06-16 13:24:58
URL: http://carolinestrom.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0