KRETA dag 2

Hej alla fina lesare!
Jag saknar att kunna blogga so mycket, men nu gar det ju inte efter osm jag ligger po stranden hela dagarna! Poolen & stranden ligger exakt intill varandra vilket e sjukt nice! Jag har dock varit lite osmart som har legat po en luftmadrass i havet & poolen & stekt sonder!
Men jag er typ brun/brend!! Non dag ska vi iaf oka vattenskoter & ha skit skojj!!!!

kan ju legga in en bild po mig fron camen her po hotellet!!
Har ju tagit bilder som jag legger in ner jag kommer hem!!

Vi ska strax keka lite middag for her e kl redan 19:50 medans kl e 18:50 hos er!

Aja moste dra inte so long tid kvar min tid vid datan!
PUUUSSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0