Har packat lista

Strumpor
trosor
bhar
bikinis


leggins
shorts

klänningar
linnen
t-shirts
nån långärmad


smycken
deo
parfym
hårsprey
smink
plattång
nagellack
lösnaglar


Solkräm
sololja
aftersun kräm
kokoskräm
nagellacks borttagning


Tandborste
tandkräm

Shampoo
balsam
hårinpackning


toffsar & hårspännen
strandväska
handväska
Handduk
skor
solglasögon
pengar
Kamera
Kameraladdare
PASSET
ipod + hörlurar


Finns säkerligen något jag glömt här, men de e skit samma bra jag inte glömt att packa de!
HAHAH skulle va såå typiskt mig!


Kommentarer
Kimonoh

jag gör alltid lika dant, men det är alltid nånting jag glömmer...varje gång...varje jäkla gång!



om du glömmer något, så är det förhoppningsvis ingenting som inte går att skaffa där nere! :)

2011-06-03 02:37:11
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0